sunnuntai 7. maaliskuuta 2021

mitenkäs tässä näin kävi..?

Että blogi ollut tauolla melkein kuukauden. Ei kait ole ollut mitään erityistä kerrottavaksi, mutta eihän niitä isoja tapahtumia vaan ole. Kun korona. Ja enimmäkseen  kotona oloa on tämä elämä. Viikon ainoa kauppareissu tuntuu jo Thö Tapaukselta. Rekosta nyt puhumattakaan, siellähän voi oikein vaihtaa vähän kuulumisiakin tuttujen myyjien ja asiakkaiden kesken. Mutta näillä mennään nyt, ei auta. 

                                                 Reko on kyllä pienen hamsterin taivas.

Uudet huomenna voimaan tulevat koronarajoitukset eivät mitenkään kosketa, ravintoloissa eioo tullut käytyä, matkustelua ei ole ja maskia olen kuuliaisesti käyttänyt kaupassa ja kirjastossa käydessäni. Lenkillä en sentään, eipä sitä ole vaadittukaan. Toivottavasti kirjastot kuitenkin pysyvät tuollain rajoitetusti auki kuin ne nyt ovat. Edes jotain lukemista voi hyvällä onnella löytää.



Laihtumus: "Aikataulun" mukaan minun olisi pitänyt laihtua tähän mennessä vähän yli 6 kiloa elokuun 23. päivästä. No en ole, ikävä kyllä, kihnaan edelleen viidessä kilossa, mutta hyvä sekin. Ja nyt kun olen alkanut liikkua enemmän - olen helmikuun aikana käynyt lenkillä 19 kertaa - uskon että voin vähän nopeuttaa tahtia. Ja juu, tiedän kyllä, ettei liikunnasta ole varsinaisesti laihdutuskeinoksi, niin paljon en jaksa liikkua että kulutus varsinaisesti laihduttaisi, mutta on sillä vaikutusta epäsuorasti. Uskon sen vaikuttavan ainakin aineenvaihduntaa vilkastuttavasti ja lisäävän hyvän mielen hormooneja. Toivon mukaan vaikuttaa myös positiivisesti uneen, hieman paremmin olen viime aikoina nukkunutkin. Ja kun ruoka on edelleen vhh niin toivo elää.

Kymmenen kadotettua tämmöistä 1/2vuoden aikana on kuitenkin ihan hyvä suoritus jo ikäkin huomioiden. Ja se, että oikein tiukkaa dieettiä en halua vetää. Sillain vaan että se on suht.mukavaa. Ja tämä matkahan jatkuu...

Ja muuten olen sitä mieltä että...



 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti