keskiviikko 28. syyskuuta 2022

rasittava päivä

...0li eilen. Yö oli liki uneton. Ehkä kolme tuntia nukuin. Herätyskin oli jo klo 6 aamulla - mun näkökulmastani yöllä- kun klo 8 piti olla Novassa kuulopolilla. Onneksi oli Kultaistus kyytimässä ja opastamassa, yksin oisin varmaan eksynyt loputtomiin käytäviin. Hänellehän se onkin tuttu paikka. Meinattiin kyllä synnärille vahingossa joutua, mutta löytyi se osasto 3Bkin sitten loppujen lopuksi. Kyllä oli tarkka ja pitkällinen kuulotestaus, mutta nyt se on tehty ja kuulokojeita jäin oottelemaan. Ovat nykyisin pieniä ja aika huomaamattomiakin, mutta kun mua ei häiritse se, että joku näkis mulla kuuloapuja olevan niin valitsin korvantausosan rohkeasti iloisen turkoosin. Väriä elämään. Kuuloonkin. Näin nätti pieni laite. Väri vaan se turkoosi.



Novasta kotiuduttuani hetken huili ja sitten kellarivaraston kimppuun. Jätelavalle lähti valtaosa varaston romppeista, vieläkin taidan yhden kassillisen sinne viedä. Ja enää en ylimääräisiä keräile, sen vannon. Kaksi tuntia kovaa työtä, onneksi Naapurin Madame ja eräs herrahenkilö tulivat avukseni. En mä yksin oisi niistä selvinnyt. 

Toooosi väsyksissä olin ja ihan pelkkää kotoilua kotoilua koko ilta. Torkahdin pariinkin otteeseen illan mittaan ja jo kympiltä menin sänkyyn pötkölleen, kun en jaksanut yläällä olla. 



Nyt olen nukkunut hyvät yöunet ja olo on ihan jees. Kirjastossa käyn iltapäivällä ja vien tuon vp-seurannan samalla. Muutoin ihan huilipäivä.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti